IDM Version 6.15 Build 3 with Patch

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Apa khabar anda semua? Hari ini saya ingin berkongsi sebuah perisian yang berbayar iaitu IDM yang boleh di jadikan versi penuh. Ia boleh dijadikan versi penuh dengan menggunakan satu perisian yang akan saya kongsikan nanti. Teruskan membaca.


idm



IDM ialah alat yang dapat membantu kita untuk mempercepatkan download sesuatu benda. Buat masa sekarang IDM memang sangat popular dan rama yang menggunakanya. Ini kerana ciri-ciri yang ada pada IDM amat memudahkan untuk menggunakanya serta mesra pengguna.

Terdapat juga pelbagai perisian lain yang anda boleh gunakan untuk mengantikan IDM. Anda bolehlah carinya di google.

Untuk versi terbaru iaitu IDM version 6.15 build 3 telah dilakukan beberapa kemaskini. Antara kemaskini yang dilakukan anda boleh tengok di sini.

Added support for Firefox 21
Fixed a critical bug with processing some types of redirects
Resolved problems when displaying "Download progress" dialog tabs with large windows fonts
Fixed a bug with the download progress bar showing download threads when resuming zip files

IDM menawarkan percubaan selama 30 hari. Anda boleh download di sini.


Untuk menjadikan IDM supaya versi penuh. Download perisian ini. Saya harap anda tahu menggunakannya.


Password: bl0g-h4ck3r.blogspot.com

Berakhirlah sudah post saya untuk kali ini.

Semoga post IDM Version 6.15 Build 3 with Patch dapat memberikan manfaat kepada anda.

Jika fail patch tidak dapat digunakan. Anda bolehlah maklumkan kepada saya pada kotak koman di bawah supaya saya dapat mengantikan yang baru.

SUMBER GAMBAR: IDM

Catat Ulasan

notifikasi
close